Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kurk`s eerste indoor ervaring - 3x Autoflower - Ronde 0

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Weekend!

Echte bloei: Dag 16
    Temp: 20.9°-23.8° ( zonder lamp aan, was er iets vroeger bij vandaag)
    LV: ?%-?% (na te kijken)

Een van dames, de Northern Light, had dorst. Na de watergift kwamen alle blaadjes weer mooi overeind en ze staat er al een stuk vrolijker bij vandaag. Ze krijgt niks mee vandaag. De gorilla staat er maar wat treurig bij, maar ze moet misschien nog uit haar nachtelijke slaap komen. Bodem ook bij haar nog vochtig genoeg om niets te geven vandaag.

De Skunk bleef maar vergelen, ook de bladeren van bovenuit, alles wees op een tekort. Na de watergift movede ze ook niet echt, terwijl ze al 4 dagen niets had gekregen. Ik heb wat voeding toegevoegd, wederom minimaal, en een half uur later staken de bladeren de lucht in van blijdschap. Zij kreeg 50ml voeding naast regenwater, ze krijgt vandaag ook niets, ik laat haar eerst alles opnemen.

Afjes stellen het ook goed, heb links en rechts omgewisseld en de lamp wat rechter gehangen, geen klachten bij hen. Ze krijgen straks nog wat regenwater, gisteren kregen ze niets.

Foto's met de lamp uit

NLA

Gisteren:
    IMG_3385.JPG

Vandaag:
    IMG_3391.JPG

RGA

Gisteren:
    IMG_3384.JPG

Vandaag:
    IMG_3392.JPG

SSA

Gisteren:
    IMG_3383.JPG

Vandaag:
    IMG_3393.JPG

AFjes

IMG_3395.JPG IMG_3396.JPG

Grtz Kurk
    Attached Files
    Ignorance is bliss

Comment

Fijne zondag allen!

Echte bloei: Dag 18 ( Ff nagekeken op de kalender en zat er blijkbaar een dag naast)
      Temp: 18.4°-26.5°
      LV: 34%-65%

De Northern light kreeg vandaag 50ml regenwaterlangs onder en 50 ml regenwater langs boven. De grond voelde 5cm diep aardig droog. De Gorilla kreeg 50ml regenwater langs onder, maar de blaadjes hangen nog steeds. Zij voelde nog wat vochtig aan, ik heb haar minimaal gegeven en denk haar een paar dagen met rust te laten. De Skunk kreeg 50ml regenwater langs onder en 40ml voeding langs boven. Er zitten maar 4 kleine gaatjes in de bodem van elke pot, ik weet niet of ze voldoende water gaan kunnen slurpen langs deze weg. Ik hou het verder in de gaten of de schaaltjes leeggezogen worden of het water blijft staan en opdroogt door het licht en de temp.

De kleine meisjes doen het wel goed, kregen vandaag 25ml langs onder (schaaltje bijna vol), ze slurpen het gulzig op.

NLA

IMG_3410.JPG IMG_3412.JPG

RGA

IMG_3409.JPG IMG_3408.JPG

SSA

IMG_3406.JPG IMG_3407.JPG

voor twee en middelste links Blueberry Auto - Middelste rechts en links achter White Widow Auto - Rechts Achter Blue Cheese Auto

IMG_3413.JPG IMG_3414.JPG

Allen samen

IMG_3415.JPG

Fotootje van de lamp in actie:

IMG_3416.JPG
      Grtz Kurk
      Ignorance is bliss

Comment

Hi all

Echte bloei: Dag 20
        Temp: 16.8°-25.8°
        LV: 21%-45%

Ik vrees dat dit een van de laatste updates van deze dames in de tent zal worden. Ik besef nu dat ik toch een fout gemaakt heb om de voor de raam gegroeide dames in de kast verder af te bloeien. Had bij mijn eerste gevoel moeten blijven en direct met een feminised ronde starten. Ik verplaats dit weekend dan ook de meeste dames naar de serre, en leg wat nieuw zaad te ontkiemen om een mooie volle kast te krijgen. Ik vervolg deze dames in een nieuw verslagje buiten en een nieuwe ronde binnen.

De NLA en RGA hebben gisteren elks 200ml regenwater gekregen, ik vermoed dat ze toch wat dorst hadden. Ze blijven er maar wat slapjes uitzien. Tekorten merk ik niet. Vandaag kregen ze 100ml extra. De SSA kreeg 250ml voedingswater gisteren. Vandaag kreeg ze 150ml regenwater. Kon de verdere vergeling niet aanzien, heb wederom 1/4e van de aangegeven waardes voeding toegevoegd. We bekijken het verder wel.

De meisjes kregen elks 30ml regenwater.

Nog wat foto's:

NLA

IMG_3432.JPG

RGA

IMG_3431.JPG

SSA

IMG_3430.JPG

De meisjes:

IMG_3433.JPG

IMG_3434.JPG

Grtz Kurk
        Attached Files
        Ignorance is bliss

Comment

Hi growers en blowers

De dames lijken toch niet 100% te krijgen wat ze nodig hebben, de NLA en de RGA blijven wat slapjes, al zie ik toch wat vordering. De SSA begint meer en meer te vergelen, desondanks gematigd water en voeding. Haar hoofdtop begint zich wel wat uit te zetten, zij kan wel is op 5-7 weken klaar zijn. Morgen of zondag verhuist heel de bende naar buiten, nieuwe ronde binnen ontkiemd.

De auto's voelden kurkdroog tot diep in de bodem, ze zagen er ook wat dorstig uit, ze kregen vandaag 60ml. gisteren 20ml, de dagen ervoor 25ml. Ik geef ze langs onder en ze slurpten alles gulzig op binnen de minuut.

NLA

filedata/fetch?id=1502598&d=1589569881&type=thumb filedata/fetch?id=1502597&d=1589569880&type=thumb

RGA

filedata/fetch?id=1502595&d=1589569879&type=thumb filedata/fetch?id=1502601&d=1589570081&type=thumb

SSA

filedata/fetch?id=1502596&d=1589569879&type=thumb filedata/fetch?id=1502600&d=1589570081&type=thumb

AF`jes

filedata/fetch?id=1502599&d=1589569883&type=thumb

Grtz Kurk
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 7 photos.
          Ignorance is bliss

Comment

Even geleden!

Echte bloei: Dag 28
            Temp: 19.2°-26.5°
            LV: 25%-45%

De Af'jes zijn ondertussen buiten gezet, zie hier .

De overige dames mogen nog tot deze middag in de kast staan, dan zet ik ze terug buiten om plaats te maken voor de zussen. Ik heb ze ondertussen al half opgegeven, al lijkt de SSA zijn hoofdtop toch wel wat aangedikt. De trichomesproductie lijkt ook niet slecht.
            De NLA en de RGA "lopen wat achter", zij zullen duidelijk nog wat langer moeten staan. Nog maar weinig trichomes te zien en weinig progressie.

Dit was een leerrijke ervaring, om de tent en de omstandigheden te leren kennen. Toch niet gegaan zoals ik had gehoopt. Teveel water, dan te weinig water, teveel voeding, dan te weinig voeding.Misschien toch geen goed idee om eerst buiten te groeien en dan binnen af te bloeien. We proberen het nu eens andersom met de volgende Afjes. Ik zal dit topic sluiten en verderzetten in het buitenverslag.

NLA

IMG_3518.JPG IMG_3517.JPG

RGA

IMG_3515.JPG IMG_3516.JPG

SSA

IMG_3513.JPG IMG_3512.JPG IMG_3514.JPG

Grtz Kurk
            Attached Files
            Ignorance is bliss

Comment

Zo, dit topic ga ik sluiten.

Je kan het vervolg en einde van de 3 dames buiten hier volgen. Bedankt om te lezen en de tips en trics van alle geweldige leden op dit forum!

De volgende dames in de tent krijgen een nieuw volledig verslagje!

Grtz Kurk
              Ignorance is bliss

Comment

Bezig...
              X